2014-09-01

VECKANS ROCKRUNNER V36 - BERGSÖL

"Tjenare alla, Hittade en öl som vi borde dricka innan o efter våra bergslopp. Ja en trevlig helg!"

Detta mail kom i fredags från Mats "Kaptenen" Nord. Eftersom ingen skriver nånting om nånting och allra minst om Veckans Rockrunner tar jag mig friheten att utse MOUNTAIN LIVIN PALE ALE som VRR V36. Mats springer ju egentligen Bollibompalaget så därför görs inlägget som GÄSTER ROCKAR, men egentligen vet vi ju alla att han innerst inne är en rockrunner.

2 kommentarer:

Pernilla Berg sa...

Det kommer snart en tävlingsberättelse, bara Tor får lagt in sina kommentarer....

Pälle sa...

Bra! (jag såg det i utkasten men tjuvläste inte!).

Jag och LG har också börjat fila på ett reportage.

Jag tänkte lägga ut bilderna senare idag. Det är fritt fram för alla att använda dom i sina reportage. Nu ska vi bara få Jonas, Krister, Carro med lagkamrater att knåpa ihop nåt också!