2014-01-14

BÄST PÅ IDROTTSGALAN

Jahaja då var idrottsgalan över igen. Priser har delats ut, jag vill-tacka-mamma-tal har hållits, humorbefriade sketcher spelats upp och ännu blekare låtar sjungits. Givetvis är dagens mediediskussioner att svenska folket hade fel när de röstade så att en moderatbandylirare fick Jerringpriset. Jag slapp se skiten genom att först kolla in Lasses rygg och röv i Nackareservatet och sen se Sverige krossa Montenegro men när frugan skrek kom så kom jag (oj det där blev snuskigt) jag menar att jag kom och tittade. Årets bästa (eller minst dåliga) på idrottsgalan var utan tvekan när de visade detta Youtubeklipp:
Lite vacker natur, en backe, två män på mountainbikes, en kamera, envishet, jävlar anamma, humör, en dålig förlorare med en soon to be broken hjälm och fett mycket svordomar!

2 kommentarer:

Tomas sa...

Fett, veckans R kanske. Youtube klippet alltså.

Pälle sa...

Är det inte lite extra roligt att det nu står "FUUUCKING KOCK" överst på sajten?