2013-01-15

DAMSKOR

DAMSKOR
Som jag skrev i gårdagens inlägg så har ett par Icebug införskaffats för att vässa formen (läs komma ur diket). Idag är det dags för premiär men döm om min förvåning, de splitter nya fyrtioenochhalvorna har visat sig vara ett par damskor! Innebär det att man ska kuta kortare sträckor? Springa med rosa kläder? Eller är det tvärt om och att man ska springa längre och fortare? (vilket jag ju kan behöva) Ska man ha BH? Smink? Många frågor blir det!

Är ett par damskor tillräckligt för att få springa annan klass? I så fall undrar jag om det finns det någon gubbe som vill springa mix eller någon dam som vill köra damklass med på nästa tävling? Svar skickas med foto till beauty@teamrockladies.com

2 kommentarer:

Krister sa...

Men va fan? Damskor? Fintad av Asplövet? Räcker det inte med att tights ligger kusligt nära strumpbyxor?

Jag fick förresten köpa en dam-fleecetröja i sportshopen i Björkan ett år, när jag hade glömt förstärkningströjan. Jag tröstar mig med att tröjan passar ganska dåligt på min manliga torso!

Pälle sa...

Nä jag blev fintad på xxl av mig själv för där har de ju bara idioter som jobbar men det var billigt och damskorna och herrskorna har samma färg så det gör nog inte så mycket för de satt helt perfa på min något damiga fot. Märkte det först när jag kom hem och såg damsymbolen till vänster på etiketten.

En gång köpte jag en damskidjacka (utförs) på ream men den fick Karin så det gjorde ingenting.

Jag läste "manlig trosa" när du skrev "manlig torso"