2011-06-23

GLAD MIDSOMMAR OCH INBJUDAN TILL TEAMMÄSTERSKAP

Glad midsommar på er alla Rockrunners!


Sista året har det snackats om kycklingar och pussycats hit och dit. Nu är det färdigsnackat och dags för Team Rockrunners teammästerskap. Mitt förslag är en tävling 6 ggr upp och ner i den kära Hammarbybacken, i stil med Rogers Bergstävling. Tävlingsdag 6:e eller 7:e augusti, dvs två veckor innan BAMM. Bra träning för er som skall köra BAMM. Jag fixar pris och champagne att skåla i för vinnaren. Vad sägs?!

9 kommentarer:

JOnas sa...

Verkar kanonkul, men Lasse och jag har prellat att köra fjäll-OL i Tänndalen 4-6 aug. Vi får se hur det blir.

Pälle sa...

Om Lasse o Jonas e borta kanske man har en chans...

Ja e me! (särskilt om piffran där e prisutdelare)

Tomas sa...

Om jag vinner ska jag dricka skumpa ur hennes byst, så d så! Jag är hemma och Christian kanske också är med. 4st so far.

Christian sa...

Räkna med mig om inget konstigt händer!
Vinner jag skall jag blötlägga Tomas kallingar i skumpa och suga dom torra!

Krister sa...

Kul! Jag är nog också med, men lämnar helst Tomas kallingar bakom mig.

Tomas sa...

SnuskCristian, suga mina kallingar :) hahahaha. Krister du slipper ifall jag inte vinner ;)

Fellrunner sa...

Jonas, förra året drog ni upp och körde Vertex några veckor innan BAMM. Vi vet ju alla vad som hände, ni kände er slitna och böt ner er till 50 klassen.
Jag börjar nu ana gamla ugglor i mossen. 3 dagars fjäll OL några veckor innan BAMM...
/fellrunner

Lars sa...

Fjäll-OL är bara uppbyggande :-) Och sen tar vi väl Tors Bergstävling av bara farten...

Unknown sa...

Det måste bli teammästerskap när alla kan. Mån, tis eller ons, antingen 1-3:e aug alt 8-10:e aug? Vilken dag funkar?