2010-10-11

BAMM 2010 KAPITEL 8

VART FASIKEN TOG BAMM-REPORTAGET VÄGEN?

5 kommentarer:

Krister sa...

Vaddå? Söp du bort dag två i London? Har du glömt det fina vägvalet till ettan? Eller hur långt det var till ettan?? Eller vad förvånade vi blev när vi blev omsprungna efter att ha stämplat tvåan? Eller hur pigg jag var runt kontroll tre, fyra? Eller hur trött jag blev efter kontroll fem, när vi aldrig nådde målet? Eller hur trött du var, som inte orkade spurta? Och har du glömt hur skönt det var att komma i mål och morsa på publiken och käka lite banan och smågodis? Eller hur djä---skt ont det gjorde i mina fötter att ta sig ner till stugan (två naglar lossnade efter några veckor)? Eller hur skönt det var med öl och bastu? Eller vilka fina priser vi fick på prisutdelningen? Eller vilket kalas det var med skumpa? Eller hus mosiga vi blev efter middagen (frossan vid läggdags var inte rolig)?
Nä, du kommer nog ihåg. Du kan ju inte heller ha glömt söndagens pizza-frossa och sight-seeing i Lappland. Jag ser alltså fram emot fortsättningen av Bamm 2010!!!

Pälle sa...

Närå jag var bara tvungen att sälja reportaget på svarta marknaden för att få loss ett par pund så att Karin kunde shoppa ordentligt.

Nu har jag löst finansieringen och köpt tillbaks rättigheterna i SEK.

Reportaget är på G...

Balkan inkasso sa...

Löst finansieringen? Hrmm hrmm... Innan du ger sådana löften får du allt göra dig skuldfri först... Vi vet var du bor!

Pälle sa...

I know naaaathing...

Balkan Inkasso sa...

Jo, Dragan ska tjacka nya trailpjuck och behöver få in ett visst lån... Vore ju tråkigt om han skulle behöva klippa sladdarna till en fin pannlampa när du är långt ute i skogen en mörk torsdagkväll...