2010-01-12

VECKANS ROCKRUNNER

Nu säger Vebbmastern ifrån på skarpen. Om ni inte märkt det så kan jag meddela att helgerna är slut och glöggen uppdrucken. Vardagen är här och det är dags att utse veckans rockrunner. Som vanligt haltar nomineringarna lika hårt som Lasses lår, Tomas astma och Pälles minne. På VRR-fronten har det varit tyst som i graven och ingen har skyllt på nåt. Jag hoppas det beror på att alla har tränat stenhårt och hållit en låg profil men nu går det inte att skylla på stugor utan uppkoppling längre!

På bilden ser vi Lars harva i stenöknen ovanför Kårsavagge 2005. Det var inte riktigt så länge sen vi sågs senast men det var väl ungefär då han gjorde ett inlägg senast ;-)

VRR-schemat är just nu:
V49 Tor (bakläxa)
V1 Lars (bakläxa)
V2 Peter (utse nåt franskt berg eller nåt)
V3 Krister
V4 Tor
V5 Pälle
V6 Tomas
åsså börjar det om med Lars V7 och sen rullar det på.

Annars har vebbmasterns träningsår börjat relativt bra med träning 9 dagar av 11. Dessutom genomfördes första BAMM-passet igår!

3 kommentarer:

Jonas sa...

Det är OK att du glömt mig Pälle! Tänk om du hade börjat så här tidigt förra året inför BAMM Pälle, då hade ju skottarna fått sig en rejäl utmaning ;)

Krister sa...

Nånting är fel i dagordningen...

Du kommer ju att vara i grym form till Bamm! Se bara till att inte segla och grilla/dricka vin allt för mycket under sommaren. Och var försiktig med lien!

Pälle sa...

Jonas>> Jag glömde inte dig utan jag utgick från att jag var petad ;-)

Krister>> Vilken dagordning? Jag har aldrig fel men jag är glömsk. Jag kommer att vara i grym form till Ursviks Ultra! (sen gäller det att hålla i det). Tränar mentalt för Ö till Ö åxå. Har inte kommit till det praktiska ännu men det kommer...