2010-01-01

Tomas RIP 2009

Jaha, ska jag avlägga min rapport av 2009 så kan jag säga att den har varit mindre bra för mig. Vinter och våren var bra tills pollen slog ut mig totalt. Medicinen gjorde ingen verkan på mig och alla backar bler till MountEverest utan syrgas. När jag sen senare in mot hösten kunde uppta träningen till en dräglig nivå så flöt det på bra.

Tävlingsmässigt då?

TEC (TäbyExtremeChalange) ett bakslag med sjukdom under pågående tävling, fick bryta efter 1,5mil.
MUNKARSTIGEN slutade med en vad som smärtade och där fick jag bryta efter ca 2,2mil.
LAMM var rena helvetet då Peter var pigg och jag vara rena motsatsen allt pga av astman. Där fick vi bryta.
STOCKHOLM ROGAINE var jag i storform men peter i lite sämre form men ett bra resultat hade det kunnat bli om inte vi hjälpt vår teammate pälle då han fått axeln ur led. Så då fick vi bryta där med.


Så man kan säga att allt jag önskar mig är att slippa BRYTA en endaste tävling under 2010 för 2009 hade dem alla för minst 5 år framåt.

Inga kommentarer: