2009-05-07

Need WE say more?

Nu är den kommen, blev så jävla glad att äntligen få se den så glädjen bröt ut i en GRYM sammanbitenhet när foto skulle tas.

TEAM ROCKRUNNERS NY TRÖJA HAR LANDAT.

Tuffare och hårdare än min egna blick gör att det svider hårt att behöva ta av sig tröjan, ja så förbannat hård är den.

Då denna tröja kommer bli ett het villebråd som alla vill ha, så kommer vi kedja fast dem så fort vi inte bär dem. Fan vi får nog ha den fastkedjad på oss annars går vi snart nakna ;)


Denna sidan är riktigt snygg å grym, ser ni den lilla detaljen över skulderbladen, bergkedjan. Vi är ju hårdast av de hårda så en fethård tröja var ju kravet.

Ja gillar ni denna bild så ska ni ligga bakom oss :)

Tröjan kommer att göra premier till kommande helg då jag Tomas springer den tuffaste å hårdaste klassen på Gustavsberg orienteringstävling dvs H21L (13km tuff skärgårdsterräng).

Övriga medlemar får sina inom kort å kan de inte hålla sig så kan de komma och hämta dem.

3 kommentarer:

Pälle sa...

Sicket djäkla snyggt kit! Jag har bara en synpunkt - Tomas du ser inte sammanbiten ut du ser rädd ut. Tror du inte du ska orka 13 km eller ;-)

Jag tar gärna mitt kit på Gurras tävling. Jag kommer dock inte att springa i det. Dels för att jag räknar med fint väder men också för att jag bara ska springa H40 och det där är ju långdistansutrustning!

Erik sa...

Snyggt!
Var har ni fixat dessa? Via Trimtex?

Pälle sa...

Yepp Trimtex it is.