2009-04-08

Sörmlandsleden


Dags för årets första drabbning på Sörmlandsleden. Imorgon Skärtorsdag blir det långpass på Sörmlandsleden. Etapperna 1-4 skall avverkas, med start vid Björkhagen. Ryggsäcken hänger med därbak med dricka och ombyte. Målet är att springa hela tiden oavsett terräng, aldrig stanna eller gå, dricka och äta under fart samt att springa vid sidan av leden så det blir tyngre.
Fartmässigt oviktigt om ovan uppfylles. Alla är välkomna att hänga på, drar iväg strax innan 14:00 från starten vid Björhagens kyrka. För er som ej känner till Sörmlandsleden så bra innebär detta en sträcka på 35km till Rudan i Haninge. Ungefärlig tidsåtgång 3.50 - 4.20. Let´s Rock!

7 kommentarer:

Tomas sa...

Fan najs jonas, själv kör jag ett långpass hemma :p

Unknown sa...

Fan, nu blir jag avis. Jag vill också....

Pälle sa...

Fan, nu blir jag avis. Jag vill också...

Jonas lova mig att det blir fler gånger! Med lite längre framförhållning funkar det lätt.

Tomas sa...

Pälle vad menar du, "långframförhållning"???

Du kan ju inte ens få till ett endaste långpass hemifrån dig ;)

Jonas sa...

Det blir lätt fler resor på leden, idag är iallafall starten framflyttad till ca 14:30

Trevlig Påsk boys!

Pälle sa...

En dag innan är i alla fall för kort framförhållning för mig. Att det inte blev något långpass från mig där och då berodde nog mer på att jag är så förbaskad ostrukturerad och dålig på att kommunicera. Men jag är rätt bra på att springa i alla fall :-D

Pälle sa...

Det där sista :-
D

är en glad gubbe :-D