2009-02-12

KORSDRAG

En banläggare skulle förmodligen helt säkert klaga på alla spetsiga vinklar. En del var så spetsiga att jag nästan krockade med mig själv när jag var på väg in och ut från kontrollen.

Mange>> Backträningsbacken till vattentornet börjar vid S-et i Start nordväst om min start- och målpunkt. Jag rekade bommen när jag joggade ner. Den brukar vara stängd och var det idag med. Men det går att springa förbi om man trippar lite.

Tomas>> Jag är sugen på att få se ett dubbelt så långt inlägg över ditt dubbelt så långa pass ;-)

(edit) Missade igårkväll att skriva åt vilket håll jag sprang (som om någon brydde sig). Ettan var nära Rogaininkontrollen nr 31 från 2003. Jag sprang därmed förbi 10:an som jag sedan hoppade över eftersom jag ritat i en bana som var på tok för lång (var jag för långsam? nä banan var för lång) så jag fimpade de 4 sista. När jag plockat dom 9 första till Kvarnberget var klockan 19:48 och Johannas träning nästan slut. Det blev spurt till målet och en tid på 41 minuter. (slut edit)

5 kommentarer:

AspLövet sa...

Jag tycker ni ska byta namn till:

Team Pälle

[Vidare förklaring onödig]

Anonym sa...

Körde vattentornet igår. Men jag körde en stig rakt upp som var helt okay. Vägen var ju lite isig, så stigen var bättre. Tack för tipset. Ska prova din bana ikväll. Du har ingen liknande slinga fast enbart i skogen?
/mange

Pälle sa...

AspLövet

Jag har försökt med det men ingen tyckte det var någon lysande idé.

De andra påstår att de inte har tid att skriva för att de tränar så hårt, eller nåt.

[Vidare förklaring nödig]

Mange>>Bra där! Jag gjorde tvärt om då sitgen var fördjävla isig för två veckor sen. Ska se om det finns något lämpligt skogsrace hemma i kartlådan. Jag återkommer.

Anonym sa...

Tomas>> Jag är sugen på att få se ett dubbelt så långt inlägg över ditt dubbelt så långa pass ;-)
???????
Vad då, jag är ju 3:e bäst på inlägg så klaga inte ;)

Jag skriver när jag har något att säga (tyst) =)

Pälle sa...

Tomas>>Tredjen bäst är bra! Men du kan bättre!

Shit fan det där måste ju betyda att jag inte har något att säga?Det gör det säkert men jag snackar som fan ändå :-D