2008-11-11

Ny Lagmedlem - Jonas Möllare

Jonas Möllare
Född: 1968

Lagsporter har legat mig närmast om hjärtat, senast 13år inom Innebandyn och merparten som tränare. Numera är det mig själv som det satsas på och gärna löpning eller längdskidåkning ute i det fria.

Bor på Östermalm med fru och två barn 3 och 7år. Har alltid haft det lätt gällande konditionsidrott och numera är Vasaloppet och andra extrema löptävlingar stående inslag. Förutom mitt SM-guld som tränare 2002, står jag normalt i startled 2 på Vasaloppet och ser 2008 som det år då min extremelöpar karriär startade.Hittills har det blivit en 4:e plats i Ladonia Mountain Trophy samt en 7:e plats i SUM båda under 2008.

Jonas var även med på den nu mer legendariska upplagan av OMM i Uk, men tävlingen avbröts pga. orkanstormar och spöregn.

4 kommentarer:

Unknown sa...

Ja, välkommen till teamet, ska man väl säga nu då, när det blivit officiellt.

Och det är en jävla bra förstärkning!!!

Pälle sa...

Välkommen ombord, tervetuloa laivassa, welcome on board, mirë se vini në anije, dobro došao na brodu, καλώς όρισες επάνω σε, добро пожаловать на борту!

Anonym sa...

Grymt kul att vara ombord, ni får kalla mig "reserven" :)

Anonym sa...

Det verkar som att foton på nya lagmedlemmen vore på sin plats. Det finns ett par i mitt arkiv...