2008-11-24

MERA BAMMBILDER

Det var ett tag sen Emmas BAMM-bilder på lag 66 damp ner i mailboxen. Jag började, som Kalle i Kalles Klätterträd, tro att vår alldeles egna hovfotograf Emma var en dröm. Ni vet "Emma finns bara i fantasin men hon e fin tycker Kaallee". Nu heter jag inte Kalle och vi har ingen Kalle i teamet. Jag känner inte ens någon Kalle så det här inlägget är antagligen lite långsökt. Därför gör vi såhär:

Vi har i alla fall numera en Jonas och om vi kallar honom för Kalle så kan Peter som är teamets äldste, och därmed överhuvud, spela morfar. Nä han är inte tillräckligt tjock... Hmmm... Peter, Tomas, Lars och jag tillsammans väger nog lika mycket som morfar som sitter där under trädet och läser tidningen. Om vi tillsammans agerar morfar är det inte lika konstigt!

Emma har uppenbarligen uppmärksammat att vi har en Jonas, förlåt Kalle, för i söndags damp det ner några nya bilder från Kårsavaggestugan. Vänta lite... Om Emma har upptäckt det och mailat bilder så kan hon inte finnas i fantasin då behöver vi ingen Kalle. Fan också då var all den här texten onödig!

Vad jag ville säga var att bildarkivet från BAMM är uppdaterat med tre bilder på slutet.

5 kommentarer:

Anonym sa...

Fan pälle du e sjuk ju, 3 inlägg i rad =)
Men Kallegrjen gilla jag =)

Pälle sa...

Jag är ju insöad, mohahahaha, fan insjöad, fatta ni, puder i hela huvudet, hjulen spinner, det snurrar, alla hjärnceller e helt borta...

Äsch det var lite stillastående, inte ett inlägg och inte en träning på flera dagar så jag var tvungen att jobba ikapp lite :-D

Anonym sa...

Får tacka Emma för de "vackra bilderna" ;) Nej, det är för hemskt att se sig själv! Nästa gång vill jag ha en målbild av mig själv på BAMM, hör av er om det är ngn som har....

Ps: Snygg story Pälle

Anonym sa...

Jag finns! :o)
Målbilder är ju inte lika roligt som actionbilder från banan. Visst??

Anonym sa...

Det var ett skämt med målbilden, för den finns ju inte! Har inte tagit mig i mål ännu i BAMM. Men nästa år då....