2008-10-22

SÅ Jävla besviken!

Precis så här mår jag just nu! Arg, Besviken, Utelämnad, Sårad, Förbannad och allt annat skit.

Min löparkompis har blivit sjuk så jag kan just nu inte åka till OMM för att springa för jag har ingen Teammate.

Skulle jag hitta en så måste denna betala 1200kr för att byta ett JÄVLA namn till flyget.

Skulle du mot all förmodan vilja betala för att springa denna så Jävla cola tävling med mig så skriv här.

Schemat är följande:

Fredag:
Flyg skavsta 18.35.
Hyrbil till Kendal 2h resa.
Hotel

Lördag:
Hyrbilen mot tävling 06.30
Start 08.50
Övernattning i tält.

Söndag:
Start 08.40
Mål som segrare efter 10.31tim.
Hyrbilen mot flyg senast 15.40.
Flyg avgår 19.40.
Hemma sthlm central 22.45

Är du en tuff kille eller tjej som vill sova sked med mig i helgen, så ställ upp då :)
Ps! du ska givet vis veta att du har vad som krävs för detta. Ds!

10 kommentarer:

Anonym sa...

Hej Tomas!

Jag kan tänka mig hänga på, mailade precis Lasse, han har mitt nummer om du är intresserad.

/Jonas

Anonym sa...

Tjena! Hoppas du får med dig nån, kommer bli rigtigt ballt i år. Dom har börjat varnat för hårt väder!!
Saxat från www.theomm.com This is not a sunday afternoon picnic, it´s Kimm/omm, thoghest in the calendar so they know what they are letting themselves in for./ Gerry Charnley 1976. Han sa dessa ord till BBC inför KIMM 1976 som skulle gå i Howgills som senare kom att kallas Howlin Howgills.
/mange

Anonym sa...

Jonas ring mig!

Anonym sa...

070-757 89 40

Anonym sa...

Tomas, om du inte får med dig någon så finns det alltid folk på plats som är i samma sits. Chansa och åk över ändå.
/mange

Anonym sa...

Jonas å jag åker nu, pallplats e målet =)

Unknown sa...

Japp Tomas och Jonas, ni blir ett grymt lag! Nu tar ni hem racet!!!

Pälle sa...

Härligt att det löste sig!

Kick som fuckin brittish ass!

Lycka till och ha kul som fan!

Anonym sa...

Vädret verkr dock inte lovande, Storm och ihållande regn =)
Hoppas vi får medvind ;)

s-kils sa...

vilken matchning! you go, girls! :-)